Prekių grąžinimas
Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
Pinigai už prekes bus grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamų prekių gavimo dienos.
Prekės priimamos atgal nedėvėtos. Etiketės negali būti pažeistos, nukirptos. Prekės prekinė išvaizda negali būti pakitusi.
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos.
Jeigu išpakavus siuntą radote broką, prekė neatitinka Jūsų lūkesčių, ar norinte pakeisti gautą prekę į kitą modelį, dydį, spalvą ir pan., – prašome nufotografuoti brokuotą gaminį arba parašyti kokių pakeitimų pageidaujate ir atsiųsti visą informaciją el. paštu info@biglita.lt arba susisiekti su mumis per Facebook platformą.
Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai neturime analogiškos prekės, mes grąžiname jums už prekę sumokėtus pinigus.
Grąžinimo garantija nedengia išlaidų, kurios viršija užsakymo ir pristatymo sumą.
Saugų prekės grąžinimą turi užtikrinti pirkėjas. Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką), tam jog siunta transportavimo metu būtų kuo mažiau pažeidžiama. Jei grąžinama siunta pasiklysta terminalų punktuose – už ją atsako grąžinti norintis pirkėjas ir su siuntų tarnybomis aiškinasi pats.
Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas pagal Civilinio kodekso 6.362 ir 6.3641 straipsnius.
Dėl iškilusių klausimų ir kitos informacijos, prašome susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@biglita.lt